Întrebări despre produse și comenzi
- Cum pot căuta un produs în magazin?
Pentru a găsi un produs, utilizați bara de căutare situată în partea de sus a site-ului. Introduceți termenii de căutare și, dacă produsul este disponibil pe site, veți primi o listă de rezultate relevante. - Sunt persoană juridică. Pot achiziționa produse?
Da, Mastomat.ro acceptă comenzi de la persoane juridice. Pentru a primi factură fiscală pe numele firmei, completați datele necesare la înregistrare sau în timpul procesului de comandă. - Pot selecta o adresă de livrare diferită față de cea din contul meu?
Da, în timpul procesului de comandă aveți opțiunea de a specifica o adresă de livrare alternativă.
Administrarea contului de client
- Am uitat parola contului. Ce pot face?
Dacă nu vă amintiți parola, utilizați opțiunea „Recuperează parola uitată” disponibilă pe pagina de autentificare. - Cum pot modifica datele din contul meu?
Pentru a actualiza informațiile din cont, autentificați-vă și accesați opțiunea „Actualizare cont” din secțiunea „Contul meu”. - Este obligatoriu să am un cont pentru a cumpăra?
Da, pentru a plasa o comandă pe acest site, trebuie să creați un cont de utilizator, fie înainte, fie după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. - Pot modifica o comandă deja plasată?
Pentru modificarea unei comenzi, contactați-ne prin formularul de contact de pe site și includeți ID-ul comenzii, pe care îl găsiți în secțiunea „Istoric comenzi”. - Pot vizualiza comenzile anterioare?
Da, istoricul comenzilor poate fi consultat în secțiunea „Istoric comenzi” din contul dvs.
Întrebări generale
- Cum procedez dacă produsul dorit nu este pe stoc?
Pentru informații privind disponibilitatea, contactați-ne prin formularul de contact de pe site. - Cum obțin informații suplimentare care nu sunt pe site?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.