Întrebări despre produse și comenzi

  • Cum pot căuta un produs în magazin?
    Pentru a găsi un produs, utilizați bara de căutare situată în partea de sus a site-ului. Introduceți termenii de căutare și, dacă produsul este disponibil pe site, veți primi o listă de rezultate relevante.
  • Sunt persoană juridică. Pot achiziționa produse?
    Da, Mastomat.ro acceptă comenzi de la persoane juridice. Pentru a primi factură fiscală pe numele firmei, completați datele necesare la înregistrare sau în timpul procesului de comandă.
  • Pot selecta o adresă de livrare diferită față de cea din contul meu?
    Da, în timpul procesului de comandă aveți opțiunea de a specifica o adresă de livrare alternativă.

Administrarea contului de client

  • Am uitat parola contului. Ce pot face?
    Dacă nu vă amintiți parola, utilizați opțiunea „Recuperează parola uitată” disponibilă pe pagina de autentificare.
  • Cum pot modifica datele din contul meu?
    Pentru a actualiza informațiile din cont, autentificați-vă și accesați opțiunea „Actualizare cont” din secțiunea „Contul meu”.
  • Este obligatoriu să am un cont pentru a cumpăra?
    Da, pentru a plasa o comandă pe acest site, trebuie să creați un cont de utilizator, fie înainte, fie după adăugarea produselor în coșul de cumpărături.
  • Pot modifica o comandă deja plasată?
    Pentru modificarea unei comenzi, contactați-ne prin formularul de contact de pe site și includeți ID-ul comenzii, pe care îl găsiți în secțiunea „Istoric comenzi”.
  • Pot vizualiza comenzile anterioare?
    Da, istoricul comenzilor poate fi consultat în secțiunea „Istoric comenzi” din contul dvs.

Întrebări generale

  • Cum procedez dacă produsul dorit nu este pe stoc?
    Pentru informații privind disponibilitatea, contactați-ne prin formularul de contact de pe site.
  • Cum obțin informații suplimentare care nu sunt pe site?
    În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.